שיעורים אזוטריים – 03

שיעורים אזוטריים – 03

שיעורים אזוטריים

רודולף שטיינר

מחזור שלישי הרצאה 3

שטוטגרט   17.2.1913   GA266

תרגמה מאנגלית: אורנה בן-דור

כתוצאה משליחות מיסטית ניתנת במרכז אירופה שפה מסוימת למדי, שבה כל צליל בודד של המילים ושל החזרה הרצופה שלהן מביע דבר מה אוקולטי כמו לדוגמא באמירה: זה חושב אותי. Es denkt mich

E ארוכה מביעה את האלוהים היוצר, השוזר, המולך בסדר העולם ובאדם.

S ארוכה מביעה את האלמנט האסטרלי הגלי שמפתל דרכו דרך כל דבר.

Mich משמעותו האני שלי. במילים אחרות, האלוהים חושב את האני שלי.

לאחר מדיטציה על זה, צריכים אנו לרוקן לחלוטין את נפשנו ולהחזיק בתוכה רק רגש עמוק של אדיקות.

הצהרה מנטרית שניה: זה שוזר אותי.

Eswebtmich

הכוונה שהאלוהים שוזר את האני שלי. עלינו להיות בעלי רגש ענקי של הודיה לכך.

Eswirktmich

זה פועל אותי, כלומר כוחות קדושים פועלים באני שלי. שוב צריך לחוש את הכוחות המקודשים ב- E ואחר כך ה- S האסטרלי, כאשר אנו חשים גם את ההוקרה העמוקה ואת הדבקות.

אדם אזוטרי מודרני יודע שהאני שלו והגוף האסטרלי מניחים מאחור את הגופים הפיזי והאתרי. הוא צריך לדמיין שדמון משתלט על הגופים הפיזיים והאתרי שלו, והאני והגוף האסטרלי לא יכולים לחזור לתוך מקום משכנם. ביקיצה הוא צריך לשאול את עצמו: מה עשית וחשבת קצת לפני היקיצה? אדם אזוטרי מתקדם עושה זאת לפני היקיצה בתודעה מלאה. בתחילה הוא לא יכול להיזכר במחשבה הזאת או לעשות כלום. אבל לאחר שרדף אחרי אידיאה זו לזמן מה, מרפרפת לה תחילה מחשבה ואז מקבלת צורה ברורה יותר ויותר: הודיה לאלוהים שהניחו לך לחיות שוב בגוף שבנו הם עבורך.

אנחנו נולדים מאלוהים:

Ex Deonascimur

עלינו לשנן את שלושת המילים הללו כל בוקר וללוות אותם ברגש הודיה עמוק על ששיקענו את תודעת האני שלנו חזרה לתוך המקדש שאלוהים בנה עבורנו במהלך אבולוציית שבתאי שמש וירח. במוות אין ברשותנו יותר את תודעת האני שלנו. האטלנטים הקדמונים נכנסו עדיין לעולמות הרוח בתודעה מלאה בזמן המוות. בהדרגה אבד הדבר, עד שהגיע זמן בו היוונים פחדו ביותר מעולם הצללים. הדבר השתנה עם אירוע הכריסטוס. על ידי כך שניקח את הכריסטוס לתוך עצמנו, נוכל להגיע שוב לנקודה שאנו נדחקים לתוך עולמות הרוח באופן מודע לאחר המוות, זאת אומרת למות בכריסטוס.

In Christo morimur

אנחנו צריכים תמיד למדוט על שלושת המילים הללו עם רגש של אדיקות עמוק בתוך ליבנו. ואז חייבים אנו להגיע לנקודה שבה אנחנו מודעים לאני הקדוש שלנו. הוא חייב להיוולד בתוכנו שוב. ברוח הקודש נתחייה.

Per Spiritum Sanctum reviviscimus

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *