יחסי קארמה – כרך 4

יחסי קארמה – כרך 4

יחסי קארמה - כרך 4

רודולף שטיינר

תורגם מאנגלית על ידי: עציון בקר

סייעו בתרגום ובעריכה: חברי החוג האנתרופוסופי הירושלמי, וכמו כן בנציון פורת ודניאל זהבי

ציור הכריכה: דניאל זהבי

הרצאות שניתנו בדורנאך 5.9.1924 – 28.9.1924

“הלימוד של בעיות הקשורות עם קראמה אינן קלות כלל ועיקר והדיון אודות כל דבר הקשור לנושא חייב לדרוש תחושה של אחריות עמוקה. לימוד כזה הינו חדירה אל סודות הקיום העמוקים ביותר משום שבלימוד הקראמה אנו מוצאים תהליכים שהם הבסיס של התגלויות אחרות של הקיום הארצי וגם של ההתגלויות של הטבע” ולכן הרצאות אלו דורשות עיון מעמיק והכנה רצינית מצידו של הקורא, המעוניין להרחיב את אופקיו הרוחניים.

בסדרת הרצאות זו – האחרונה שנתן רודולף שטיינר (הכוללת את ההרצאה ‘הפניה האחרונה’) – נחשפים סודות הקשורים לחברה האנתרופוסופית ולאנושות כולה, ומתגלה הקשר בין הקראמה להתפתחות התודעה האנושית.

דרך חקירות שרשראות הגורל מתמקד רודולף שטיינר על מאפיינים של אישים מסוימים באנושות בגלגוליהם השונים ובמקביל מביא את התפתחותן של ישויות רוחיות והשפעתן על קראמת האנושות. וכן ניתן למצוא כאן לקחים עמוקים הנוגעים לחניכה הרוחנית ותוצאותיה.

מהתוכן: התנועה האנתרופוסופית. חיי החלימה והסימליות . שזירת חוט הגורל במשך חיי השינה תוך כדי התקשרויות עם ישויות רוחיות. הקשר של הגורל עם יחסים מוסריים. ההיסטוריה כתהליך של גורל. הערביות. הרון אל ראשיד. המלך ארתור והשולחן העגול. בית הספר בשארטר. זרם מיכאל. המיסתריות העתיקות. התנסויותיו של רודולף שטיינר. עידן נפש התודעה. בית הספר העל-חושי של מיכאל. כניסה אל גילגולים ספצפיים של אנשים שונים בתוך ההיסטוריה. הכוכבים כמושבות של ישויות רוחיות. עיצוב הקראמה מחדש דרך מיכאל. גאולת האינטלקטואליות. אפלטון וגיתה. הקדמה להרצאה האחרונה ‘הפניה האחרונה’ על ידי אלפרד היידנריך. ועוד….

170 עמודים        67 ₪        הוצאת חירות

לרכישה

כמות במלאי: 13

 

מבצע: 2 עותקים מעט פגומים בכריכה 45 ש”ח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *