החייאת הצ’אקרה של הלב

החייאת הצ’אקרה של הלב

החייאת הצ'אקרה של הלב

תרגילי הרוח הבסיסיים של רודולף שטיינר

פלורין לאונדס

תרגום מאנגלית: יוחנן מרגלית

תיקונים: דפנה ענבר, דניאל זהבי

ציור הכריכה: דניאל זהבי

מכיל 158 עמודים       מחיר 76 ₪     הוצאת חירות

לרכישה

כמות במלאי: 41

מדיטציה היא הבסיס של כל התפתחות בדרך רוחנית. אך המורה והרואה הרוחי רודולף שטיינר, ייעץ ספציפית שתמיד ילוו את התהליך המדיטטיבי תרגילי הכנה רוחניים בסיסיים וזה כדי להגן נגד הסכנה האורבת לתודעה הנורמלית בדרך ההתאמנות המדיטטיבית עצמה. תרגילי ההכנה מציעים הגנה על ידי עזרה בפיתוח איכויות נפשיות מיוחדות שמושגות על ידי חקירת כוח החשיבה, על ידי פיתוח השליטה על הרצון, ועל ידי עצירת הביטויים החיצוניים של הרגש וכן הלאה.

פלורין לאודנס מתאר את התרגילים הבסיסיים בפרטים רבים ונותן עצות איך לבצע אותם. הוא גם מתייחס לאספקט נחבא אך חשוב הדן ביכולת של תרגילים אלו לתת משמעות לפיתוח איבר החשיבה החיה שבצורה אינטימית מיוחס להחייאת האיבר החדש – הצ’אקרה של הלב. לאודנס מטיל אור חדש על אספקטים רבים של שאלה זו ומציע צורה מיוחדת ומסודרת להתמודד עם תרגילי ההכנה לאלו שמחפשים אחר דרך רוחנית מודרנית של התפתחות פנימית.

מהתוכן: תורת הצ’אקרות המסורתית וזו של רודולף שטיינר. ששת התרגילים : שליטה במחשבות, ברצון וברגשות. התגשמות החשיבה ברגש, התגשמות החשיבה ברצון, התגשמות החשיבה בחשיבה. הזרמים האתריים. ששת המחוות ותרגיל הלב. חשיבת הלב החדשה של רודולף שטיינר ושני השבילים האזוטריים . ועוד…

פלורין לאודנס נולד ברומניה ב -1938 בעל קריירה בינלאומית באמנות העיצוב והאדריכלות. ב-1970 הוא היגר לארצות הברית שם הוא לימד בקולג ובבתי ספר וולדרוף של שטיינר. מאז 1971 הוא לומד אנתרופוסופיה וכתב מאמרים רבים למגזינים שונים וכן כתב את הספר ‘החיים האנושיים’ וייסד את המרכז לחשיבת הלב בבוסטון. אימן בסמינרים בארצות הברית וברחבי אירופה.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *