גשר מעבר לנהר – חלק א

גשר מעבר לנהר – חלק א

גשר מעבר לנהר - חלק א

מסרים מחיים לאחר המוות של אמן צעיר – זיגוורט 
שנפל במלחמת העולם הראשונה

מאנגלית: אייל אלרום

94 עמודים      48 ₪ – ספרון    הוצאת ניצת השחר

לרכישה

כמות במלאי: 2

זיגוורט נולד בשנת 1884 במינכן. משחר נעוריו התגלה בו כשרון מוזיקלי בולט. בגיל שמונה כבר הלחין שירים, שליווה בעצמו, וקטעים קצרים לפסנתר. לאחר מכן למד מוזיקה והלחין אופרה, שהוצגה לראשונה רק חצי שנה לאחר מותו וזכתה להצלחה רבה. עם פרוץ מלחמת העולם הראשונה, זיגוורט התנדב מיד לשירות וחווה את המלחמה כחייל בגדוד פרשים. ב-9 במאי 1915, בהתקפה בגליציה, זיגוורט נפצע בריאותיו מפגיעת כדור, ולאחר שלושה שבועות על ערש דוויי, מת מפצעיו.

כמה מאחיותיו של זיגוורט היו קרובות לו במיוחד מבחינה נפשית. לאחר מותו ניסה לגרום להן להבחין בו בעזרת חוויות נפשיות ייחודיות. אחת האחיות מתארת אותן כאי-שקט פנימי שחוותה, שהגיע לשיאו בתחושה החזקה, כי זיגוורט מצפה ממנה לדבר מה. אל שקשה מנשוא הייתה לה המחשבה, שעליה לקשור את זכר זיגוורט עם עניינים מדיומיסטים או ספיריטואליסטים. היה דרוש זמן מה, כדי שבאמצעות התעוררות פנימית תרכוש את האפשרות להתקשר עם זיגוורט בעמדה נפשית מודעת לחלוטין.

את המסרים של זיגוורט אפשר להשוות למכתבים שנוסע בארץ לא מוכרת שולח ליקיריו במולדת. אך במקרה שלנו הנוסע אינו ‘חוקר רוחי’ אלא אדם, שלאחר השלת גופו הארצי צריך להסתגל לעולם הבלתי מוכר שאליו נכנס. שכן האדם שפסע מעבר לשער המוות, בשום פנים אינו יודע כל, כפי שמניחים תכופות בטעות, אלא נכנס לעולם הרוח עם התודעה והידיעות שרכש על פני האדמה.

מסריו של זיגוורט קיבלו את אישור אמיתותם מרודולף שטיינר שעודד את האחיות להמשיך בקשר.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *