עקרון האקונומיה הרוחית

עקרון האקונומיה הרוחית

עקרון האקונומיה הרוחית

ביחס לשאלות ראינקרנציה, מזווית ההדרכה הרוחית של האדם

רודולף שטיינר

תרגום מאנגלית: יוחנן מרגלית

מהדורה חדשה  2016

עברה תיקונים על ידי: דליה דיימל

תיקונים וציור הכריכה: דניאל זהבי

11 הרצאות שניתנו בין 21.1.1909 – 30.5.1909 ועוסקות שוב ושוב בשאלת הראינקרנציה של גופים אתריים ואסטרליים של מקודשים שונים.

167 עמודים          67 ₪           הוצאת חירות

לרכישה

כמות במלאי: 16

מבצע: 3 עותקים מהדורה ישנה חדשים רק 35 ש”ח

ההרצאות המובאות בספר זה נוגעות בגרעין התורה והחזון של רודולף שטיינר, לפיהם ארבע עובדות בסיסיות מושלמות באבולוציה האנושית מהזמנים הפרהיסטוריים ועד זמננו.ראשית, האנושות התפתחה כתוצאה של הדיאלקטיקה בין כוחות וכוחות שכנגד בעולם הרוחי. שנית, החיים הארציים חוזרים ושבים במיגוון של דרכים רוחיות ומרכיבים רבי ערך נשמרים לזמנים מאוחרים יותר. שלישית, כוחות אבולוציוניים שינו את התודעה האנושית וכעת איכויות נפש מתפתחות בפרקי זמן מסויימים. ולבסוף, המיסטריה של גולגותא היא מרכז הכובד של האבולוציה האנושית, אבל ההשפעה של אימפולס הכריסטוס הופיעה זמן רב לפני הולדתו של ישוע ונחזתה על ידי אינדיבידואלים כמו בודהה, זארטוסטרא ומשה.

הקורא יפגוש בשאלות חוזרות ונשנות בהרצאות אלו – לפעמים בצירוף רענן, לפעמים בהקשר שונה במעט, תמיד מעורר מחשבה. לדוגמא, מהו מדע הרוח ומהו יכול לעשות עבורנו? מהי החשיבה האנושית מנקודת הראות של מדע-הרוח? כיצד יתכן שהמאורע בגולגותא הוא מרכז הכובד של כל האבולוציה האנושית? מדוע תורותיהם של זארטוסטרא ובודהה מהוות שלב מעבר בתודעה האנושית ומהו, מפרספקטיבה אנתרופוסופית, ההבדל היסודי בין הפרשנות הבודהיסטית והנוצרית לחיים? כיצד נשתמר הגוף האתרי של שם בכל בני העם העברי? כיצד דואגת האקונומיה הרוחית שגופים אתריים ואסטרליים מסוימים ישארו פעילים לטובת האנושות, ומהו תפקידו של אבאטאר? ולבסוף, מדוע נועדנו אנו בתקופה המודרנית לעבור גילוי מוחלט של האגו?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *