שליחותו של רודולף שטיינר לאנושות ואיטה וגמן

שליחותו של רודולף שטיינר לאנושות ואיטה וגמן

שליחותו של רודולף שטיינר לאנושות ואיטה וגמן

מאת: מרגרט ואריך קרישנר-בוכהולט

תרגם מאנגלית: בן ציון פורת

עזרה בתרגום: עציון בקר. דניאל זהבי. שולמית כברה

במהלך חייו ניצב רודולף שטיינר בפני מערכות יחסים רבות שנקבעו על ידי הגורל, אשר יש לחקור גם את חשיבותן ההיסטורית. בלימוד ההתגשמויות השונות של איטה וגמן על בסיס ההתוויות שניתנו על-ידי החוקר הרוחי, עולה השאלה: האם זהו חוק של חיי הרוח שמנהיג של האנושות כרודולף שטיינר זקוק לנפשות המלוות אותו לאורך נתיביו הארציים והקוסמיים וסופגות בפנימיותן את הדחפים שהוא נותן? – ההישגים בתחומי הרפואה והחינוך המרפא הנובעים מהעבודה יחדיו בחיים הארציים הנוכחיים, נראים רק כחוליה מקשרת אחת בשרשרת של שיתוף פעולה, למרות שההכנה לכך נעשתה לבטח גם במהלך מספר התגשמויות.

מההתוויות וקטעי המדיטציה שניתנו על-ידי רודולף שטיינר ושוחזרו כאן, כמו גם מייסוד “המיסטריות החדשות”, ברור שהקשר של איטה וגמן עם המשימות שהוטלו על רודולף שטיינר על-ידי הגורל חוזר לתקופות קדומות באבולוציה של האנושות.

לפי החוק המושל בעבודתו של כל מנהיג של האנושות, הוא עשוי לתת דחפים רק כאשר בני אדם ערניים במידה מספקת כדי להציג בפניו את השאלות המכריעות. לכן המנהיג זקוק במיוחד לאנשים המעמידים את עצמם לרשותו ומשרתים את מטרותיו ללא תנאים.

מדברי איטה וגמן: “הבעתו נראתה כשואלת…. משום שהרגשתי שהוא ידע כיצד היו הדברים, אמרתי בפשטות: ‘אני נשארת אתך’…. ואז הוא אמר לי דברים משמעותיים מאד שנמנע ממני לחזור עליהם. קארמה עתיקה מאד הקיימת בינו לביני התחדשה. רק לאחר שחלפו שנים רבות הבנתי לראשונה את המשמעות החשובה של אותה הפגישה”. כוונתם של הפרקים הבאים היא להאיר את הרקע הרוחי של עבודתם המשותפת.

מתוכן העניינים:

נתיבי הגורל. איבני וגלגמש. מאורוק לאפסוס. אריסטו ואלכסנדר. אריסטו ואפלטון. בין מוות ללידה מחדש. עידן הגביע הקדוש. תומס אקווינס ורג’ינלד מפיפרנו. התקופה הנוכחית. זרם מיכאל ורוזנקרויצריזם. משימתו של רודולף שטיינר. איטה וגמן. בית הספר של מיכאל ומשימות העתיד. ועוד.

מכיל 190 עמודים         מחירו: 75 ש”ח        הוצאת חירות

לרכישה

כמות במלאי: 18

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *