צבעים ונפש האדם

צבעים ונפש האדם

צבעים ונפש האדם

צבעים וריפוי. שפתה של האמנות

גלאדיס מאייר

 תירגום מאנגלית, עריכה וציור הכריכה: דניאל זהבי

מכיל 112 עמודים        מחיר 60 ₪       הוצאת חירות

לרכישה

כמות במלאי: 11

הצבע הוא לא פחות מאשר החומר של הנפש. בדיוק כמו שהמינרלים, המים, האוויר והחום הם חומרי הגוף, כך החומר של הנפש הוא הצבע. הצבע הוא צורך חיוני עבור הנפש בדיוק כפי שהאוויר חיוני לגוף. הגוף שלנו שואף אוויר ובלעדיו הוא ימות. באופן דומה הנפש נושמת צבע ובלעדיו היא נעכרת ונחלשת עד כדי חולי.

גלאדיס מאייר למדה שנים רבות את תורתו של רודולף שטיינר בגיתהאנום בדורנאך, שוויץ. בהסתמך על כל ועל ראייתה הרוחנית, היא מציעה גישה חדשה לצבעים אשר יכולה להועיל לא רק לציירים ולמי שמשתמש בצבעים, אלא לכל אדם. כשאנו מגבירים את המודעות שלנו לצבעים ולחוקים הרוחיים שלהם אנו מתחזקים ומצליחים להתגבר על ההשפעות הממיתות של הציביליזציה האפורה והמכנית שלנו ומרוויחים חיי נפש מועשרים ומאוזנים.

מהתוכן: הקדמת המוציא לאור. צבעים ונפש האדם. כחול, ירוק ואדום. צהוב, פריחת אפרסק. צבעים וריפוי. תיאוריית הצבעים של ניוטון וגיתה. המציאות של החושך. ההשפעה של ירוק ואדום. כיצד אנו מגיבים לצהוב, כחול. האם חלומות הם צבעוניים? תורת הצבעים של רודולף שטיינר. צבע ריפוי ובריאות. מחלה יכולה להיות ברכה. תרפיית צבע. הצבע והעיניים. השימוש באדום וכחול. תרגילי צבע. ארבעת הטמפרמנטים וצבעים. מדיטציות צבע. כיצד משתמשים בצבעים. ציור מתוך הצבע. שפתה של האמנות: אור חיצוני ופנימי. הצבע כמימד חדש של חשיבה. מחזות המיסתורין בזמנים המודרניים. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *