זרם הגביע הקדוש והזרם המתנגד לגביע-הקדוש – 02

זרם הגביע הקדוש והזרם המתנגד לגביע-הקדוש – 02

זרם הגביע הקדוש והזרם המתנגד לגביע-הקדוש

אדריאנה קוליאס  Adriana Koulias

אדריאנה קוליאס נולדה בברזיל ועברה לאוסטרליה בהיותה בת 9. היא בילתה זמן רב בנסיעות ופיתחה את אהבתה להיסטוריה. למדה סיעוד וגם היתה סופרת במשרה חלקית. למדה את תורתו של רודולף שטיינר בצורה עמוקה מאוד. לאחר לידת ילדיה היא החלה לכתוב ולפרסם את ספריה, שהפכו לרבי-מכר בינלאומיים, בהוצאה שהיא ייסדה. עד כה יצאו 4 ספרים פרי עטה המכילים סודות רבים מתוך האנתרופוסופיה השזורים בתוך הסיפורים. בשנת 2003 החלה להרצות בנושאים רוחניים אנתרופוסופיים, היסטוריה ופילוסופיה ברחבי העולם.

http://static.wixstatic.com/media/93123f_1e0844aae0d4b1fed156bb1d4deec9b1.jpg_srz_p_115_149_75_22_0.50_1.20_0.00_jpg_srz

הרצאה שניה מתוך שתיים שניתנו לחברי החברה האנתרופוסופית האוסטרלית בסידני,

2 בנובמבר 2004.

תורגמו מאנגלית לעברית על-ידי בן ציון פורת, בשיתוף עם דניאל זהבי, בהסכמת ובברכת המחברת, 2014-5

ההרצאה מופיעה בספר שיצא בהוצאת חירות – ראו כאן

בשבוע האחרון גילינו שבעבר הייתה לאנושות ‘התגלות’ של העולם הרוחני דרך ישות השמש הגדולה. שמענו שההתגלות הזאת הייתה יכולה להתרחש רק באמצעות כישורי התפיסה העומדים לרשות בני אדם בשלבים שונים של התפתחות והתרחשה מאז התקופה הכשדית-מצרית כ’גנוסיס’, שהוא ידע שנחווה בתוכו, ‘נשיאה’ של ישות השמש בדרך סבילה. לאחר המיסטריה של גולגולתא ההתגלות הזאת התרחשה בגוף הפיזי של בן האדם ישוע מנצר נתן בן דוד. לאחר פרק הזמן הזה ה’גנוסיס’ או ההתגלות, גוועה ונלקחה לעולמות הרוחניים וניתנה לבני אדם באופן מחודש, כאימגינציה של הגביע הקדוש, או הנתיב שבו האדם יכול ‘לקלוט’ את הכריסטוס בתוכו ולהיות משתתף במודע בתהליך הזה. סקרנו איך העברת הידע האזוטרי הזה הייתה באחריותם של ארבעת זרמי המסתורין, צפון, דרום, מזרח, ומערב. שכל אחד מהם נשא את הסוד של השלמות הזו של חלק אחד של הישות האנושית. אמרנו שהזרם המזרחי קשור יותר לשלמות של הגוף האסטרלי, הזרם המערבי לגוף האתרי, הזרם הדרומי לגוף הפיזי והזרם הצפוני לאגו. הזכרנו שהיו לזרמים האלה מדריכים אנושיים, הזרמים המזרחי והמערבי התאחדו בפרציפל או מאנו, את הזרם הדרומי הוביל כריסטיאן רוזנקרויץ והזרם הצפוני – היה באחריותו של רודולף שטיינר, אשר הביא את הזרמים הללו להיות יחדיו בכנס חג המולד בדורנאך בתאריך 25 דצמבר 1923 בפולחן הנחת אבן היסוד, שהיה בפועל סוג של מיסה גבוהה או התייחדות של בני אדם וישויות גבוהות יותר.

דנו גם בעובדה שהכריסטוס הוא המורה המוחלט של הסודות האלה, שבאמצעות רוח הקודש הוא מעביר את תורתו לשניים-עשר הבודהיסאטוות החברים בלשכה הלבנה, ואלה בתורם משקפים את התורות הללו למתקדשים אנושיים שדרך האחווה הגדולה של הגביע הקדוש מפיצים אותן לתלמידיהם בעולם הפיזי. למדנו גם שיש חמש ישויות גבוהות יותר, אשר יש להן קשר מיוחד לגביע הקדוש.

אודות הארכאי מיכאל אמרנו שהקריב את היותו ארכאי כדי להדריך את בני אדם בצורה ישירה יותר בהכנה לאנתרופוסופיה. הארכאי רפאל הקריב את התעלותו לרוח צורה על מנת להפוך לאפוטרופוס של הצורה האקזוטרית של הידע הזה – הנצרות האקזוטרית.[1] הארכנגל או נפש הלאום של הקלטים הקריב את התעלותו לארכאי כדי להיות האפוטרופוס של הנצרות האזוטרית. המלאך של בודהה – וידאר הקריב את התעלותו לרמת ארכנגל עד לזמן המתאים כדי שיהיה יכול לקחת את התפקיד שהתפנה על ידי הארכנגל הגבוה ביותר של השמש מיכאל, שעליו יהיה לשמור על נפש ישוע מנצר נתן בן דוד שבבשורת לוקס אשר בה שוכנים אתרים במצב שלפני הנפילה. גם הזכרנו את הקורבנות שהוקרבו בעבר ויוקרבו בעתיד לכריסטוס על ידי הנפש מנצר נתן בן דוד.

דנו בכך שהגביע הקדוש הוא אימגינציה לשלמות שיכולה לאפשר לתודעתו של הכריסטוס או דחף הכריסטוס להיכנס לבן האדם, וראינו איך לכל זרם מסתורין הייתה משימת הכנה של האנושות להישג הזה.

הגביע הקדוש הוא רב פנים ומורכב, ומבקש לאחד בני אדם באהבה. האנטי-גביע הוא עניין פשוט יותר. הוא מבקש לכרוך את המין האנושי ביחד באמצעות פירוד דרך שנאה. הדגש העיקרי כאן נעוץ בהבדל בין האיחוד בדרך של אהבה וחיוב באמצעות הפרדה ושנאה. זוהי נקודה חשובה מאוד. אסור לנו להסתכל תמיד רק על הדברים הברורים שסביבנו, הרשע והטרור הבולטים, לעיתים עלינו לחדור עמוק יותר, לדברים שהם למעשה בוגדניים ומעמידים פנים של טוב, כי שם נמצא את הדחפים שאורבים מתחת לפני השטח של האירועים כדי למנוע את הכרתו של הכריסטוס להיות ברשותם של כל בני האדם.

הלילה נדון בארבעת הזרמים המתנגדים לגביע הקדוש ומנחיהם בעולם כיום, המבקשים לערער את העקרונות של השגת הגביע הקדוש או השלמות שתאפשר התאחדות בין בני האדם וישות הכריסטוס.

מהן המשימות של הזרם המתנגד לגביע הקדוש בעולם היום?

המשימה של הזרם המתנגד לגביע הקדוש כיום היא לשמור על האנושות בתרדמה. בתרדמה לאלוהי שבאדם ולאלוהי שבטבע. למה אני מתכוונת בכך? המשימה של זרם המתנגד לגביע הקדוש היא:

  1. למנוע הכרה של הצורך בשכלול עטיפות גוף שונות או גאולת התוצאות של הנפילה, בהכנה להתייחדות עם הכריסטוס – מיקרוקוסמוס.
  2. למנוע הכרה של הצורך לשפר את עטיפות הגוף השונות של האדם כדי לגאול את הטבע וישויות רוחניות בהכנה להתייחדות עם הכריסטוס – מאקרוקוסמוס.

אחוות המתנגדים לגביע הקדוש וארבעת זרמי ההתנגדות לגביע.

לזרם המתנגד לגביע הקדוש יש ארבעה מנחים מתקדשים אנושיים המשתייכים לאחוות ההתנגדות לגביע הקדוש. מתקדשים אלה מוסתרים היטב. אנחנו רואים רק את ‘כלי משחק’ שלהם בזירה העולמית היום.

D:\Pictures\2015-04-18\002.BMP

האחוות המערביות של השמאל – פועלות נגד ההתנסות בכריסטוס בגוף האתרי ככוח מרפא – צל של ההקרבה באהבה – רתיעה רוויית תיעוב מרוחניות.

מהמערב מגיעות האחוות של השמאל – הבונים החופשיים – לפחות חלק מהפלגים שלהם, C.F.R – Central Foreign Relations, שולחן עגול, מלגות ססיל רודוס, מסדר הגולגולת והעצמות, והמכשירים הפוליטיים והכלכליים הקשורים בהן[2] – המבקשות לאחד בני אדם רבים ככל האפשר בדרך ‘לא מודעת’ עם החיים החומריים, כך שבחיים שבין המוות ללידה מחדש הגופים האתריים של הנפשות האלה לא יתפוגגו אלא יישארו כאשר הם מקיפים את האדמה ויוכלו לשמש כמכשירים לקבוצות רבות העוצמה הללו. הגופים האתריים האלה הופכים לכלי שבו האנטיכריסט[3] יכול להחליף את ההוויה של הכריסטוס האתרי. האחוות המערביות האלה פועלות בעיקר בחיי הכלכלה, כי זאת דרך מצוינת של חיוב האנושות לחומר. מי שנחנכו לזרם הזה, גם מבקשים “במודע” להישאר בגוף האתרי שלהם לאחר המוות כסוג של חיי נצח אתריים.[4] הם לומדים כיצד להשתחרר מהבשר ולהתגשם כרצונם באמצעות ‘שער לא חוקי’, קבוצת כוכבים/מזל צפונית שמופיעה בשמי הלילה באמצע הקיץ – או הצהריים בשנה הקוסמית. זוהי קבוצת הכוכבים ה’בלתי חוקית’ נושא הנחש (Ophiucus). אנחנו יכולים לראות את הקשר בין קבוצת כוכבים זו והקונדליני של האדמה בתרשים שלהלן. נושא הנחש מונח על גלגל המזלות, כקבוצת הכוכבים השלוש-עשרה, לעומת זאת, הוא אינו מוכר על ידי האסטרולוגים. הוא מייצג נחש, הכרוך סביב גופו של אדם, אסקלפיוס (Aesculapius). מאמינים שאסקלפיוס קדם להיפוקרטס כמרפא קדמון והיה אמור להיות מסוגל להעלות את המתים. הוא עוסק בלידה ומוות והמשכת החיים.[5] אלו אשר התקדשו למסתורין האלה יחיו חצי-חיים כצל כמו רוחות הרפאים נושאי הטבעת של שר הטבעות (Nazgûl) שבספרי טולקין. הם משתתפים בטקסי כישוף, פולחנים שמקורם בעידני העבר וכבר אינם מתאימים יותר לבני האדם היום.[6] ראינו טריומווירט של רשע מרים את ראשו המכוער מאז שנת 2001. יש מנהיגים בעולם המערבי, שהם כלי משחק של המושלים של הזרם המערבי המתנגד לגביע הקדוש. זרם זה חותר לאיחוד ומתאחד עם הזרם המזרחי כפי שעשה הזרם הטוב המקביל שלו במאה התשיעית לספירה. אנחנו רק צריכים לראות איך הפיגוע במגדלי התאומים בניו-יורק ב – 9 בספטמבר 2011 חיזק את עמדתם של מנהיגים פוליטיים רבים. כמו כן, הוא הגדיל את עושרם של תאגידים רבים מערביים ומזרחיים. תחשבו על כך, מדוע הייתה שאלה של ביטחון לאומי כבר לפני שתי מערכות בחירות באוסטרליה ובשתיהן היא נגרמה על ידי איום מהמזרח. תחשבו איך זה שכל שלושת המדינות מונהגות על-ידי מפלגות המועברות יותר ויותר לימין. זה מפצל בני אדם, על ידי קידום הבדלים – הם ואנחנו – דרך פחד ולהט דתי עמוק, כמו גם באמצעות להט לאומני. זה פועל נגד הדחף של זרם הגביע הקדוש שמבקש לאחד בני אדם במשותף הרוחני שלהם על ידי קידום הידע שבכל אדם קיים אותו המרכיב של האלוהי ונצחי.

בהרצאותיו על הופעתו המחודשת של הכריסטוס באתרי, שׂם רודולף שטיינר דגש מיוחד על העובדה שיותר ויותר בני אדם יגיעו להבנה שיש כוחות הנעים מצפון לדרום. הכוחות האלה יכולים להיות ויהיו בשימוש לרעה על ידי הזרם המתנגד לגביע הקדוש וקשורים לדחפים שמקורם בספירות של מערכות כוכבים מסוימות הקשורות גם לכוחות האתריים הטמונים עמוק באדמה. במיוחד הוא מציין את קבוצות הכוכבים של מזל תאומים ומזל קשת הקשורות לדואליזם – חשמל, מגנטיות והכוח ‘השלישי’. הדחפים המגיעים ממזל תאומים קשורים לצהריים. אלו של מזל קשת לחצות הלילה. השניים האחרים הנם מזל דגים ובתולה, אלה קשורים לבוקר ולערב וניתן להציבם לשירות האנושות כמדע הריפוי.

C:\Documents and Settings\BenZionPorat\שולחן העבודה\ADRIANA KOULIAS\תמונות\עברית\תמונה4.jpg

כוחות מזל תאומים,[7] הכוחות של הצהריים יכולים להיות מנוצלים על ידי האחוות המערביות לרכוש ידע של:

  1. המסתורין של זהב ולידה.[8] זה קשור לידע איך התגשמויות יכולות להתקיים בדרך של מניפולציה של DNA, דהיינו, באמצעות המזל השלוש-עשרה הבלתי חוקי נושא הנחש או המזל שיודע כיצד לנצל את הקונדליני של האדמה או את האתרים שלה שנפלו. באמצעות המזל הזה ייווצרו חיים באופן בלתי חוקי, כלומר, עצמאיים מקארמה,[9] תוך עקיפת הכוחות משנים עשרה המזלות – שיבוט עולה כאן על הדעת.
  2. המסתורין של בריאות. אלה הם הכוחות של הבן בצורה של הנפילה. הידע זה יכול לשמש בויטמינים ומינרלים, תרופות שמהולות כראוי[10] ויכולות לאפשר לבני אדם לוותר על מחלות קארמתיות שעשויות להוביל ל’טוב’ בחיים אחרים כי ‘בריאות טובה’ בבקבוק שאינה מאוזנת על ידי עבודה פנימית מודעת לא עושה מאומה כדי לקדם את האבולוציה של האדם והקארמה שלו.
  3. המסתורין של חיי נצח על ידי מתן סוג של חיי נצח אהרימניים לבני אדם שעוברים חניכה לוציפרית מיוחדת. הגוף האתרי של האדם הופך להיות קשיח ולא מתפזר לאתר העולם וכובל ביעילות את האדם לאדמה.[11]

אלה מתייחסים, כפי שהם מוצגים על ידי התרשים, לקונדליני האתרי של האדמה. הכוחות האלקטרו-מגנטיים הפועלים בדרך עקלקלה מהדרום דרך אוסטרליה לקוטב הצפוני המגנטי בצפון אמריקה. הפעילות של הכפיל או הצד האפל של האדם משגשגת על הכוחות האתריים שנפלו.

אנחנו יכולים לראות איך האחוות המערביות האלו קשורות למה שמועבר מאוסטרליה לאמריקה מהדרום לקוטב הצפוני המגנטי ואיך זה משתקף בזירה הפוליטית כיום היכן שאוסטרליה ובריטניה מאחדות כוחות עם אמריקה כדי ליצור אימפריה.

הלשכות המזרחיות – האחוות של הימין – פונדמנטליזם דתי, קבוצות אסלאמיות/הבולשביזם. פעולה נגד ההתנסות בכריסטוס בגוף האסטרלי. הצל של האמונה הדתית – ספק ברוח.

הלשכות המזרחיות מנצלות את הכוחות המגיעים מתחום מזל קשת.[12] הכוחות של מזל קשת הם כוחות הדואליות של האגו הרגיל הקשור לגוף החומר או חומר והאגו הגבוה. האדם מתואר כרכוב על בהמה אסטרלית.[13] אלה הם תהליכי חצות. הם מעודדים דרכי עבודה שאינן מתאימות לבני אדם מודרניים, שיטות שמשתמשות ב’בהמה האסטרלית’ נפש התחושה המפגרת אשר תשחרר רגשות אנושיים פרועים, כוחות אסטרליים נוראים של חורבן.

טרוריזם הוא רק קצה הקרחון.[14] ישנם גם תנאים בהכנה שבאמצעותם ההיבט של החשיבה הקשור לגוף האסטרלי בנפש השכלית משפיע על הגוף האתרי כדי לאפשר לו להיות כמו קליפה ריקה אחרי מוות, כך שיוכל להיות מנוצל על ידי הכוחות של הכפיל. במקרה של האלמוות שחווים חברי האחוות המערביות זה לא אלמוות שחווים מתקדשים אלא חיי נצח שחווה הכפיל שצריך לעזוב את גוף האדם במוות. כפילים אנושיים רבים נשארים צמודים לאדמה בקליפות האתריות האלה במיוחד בקרבת האזורים שבהם מתקיימות החניכות הלוציפריות האלה. ביחד הם יהוו גוף פיזי, אתרי ואסטרלי, לכפיל[15] התת-על-אנושי שלתוכו האגו של אהרימן יכול להתגשם כדי למנוע תשומת לב מהכריסטוס האתרי.

משימתן של אחוות הזרם המזרחי היא גם למנוע ממזרח אירופה להתפתח לקראת תקופת התרבות השישית.[16] המאפיה ברוסיה והטרוריסטים, כמו גם הממשלה פועלים לקראת היעד הזה. אנחנו רואים את זה מתפרץ בבעיה של צ’צ’ניה, שלא רק שהביאה למעשי טרור נוראים, אלא גם לדעיכה האיטית של זכויות אזרח. לאחרונה בטל נשיא רוסיה את הבחירות לבית התחתון וקבע את הטרור כסיבה שלו. זוהי רק ההתחלה.

הזרם הדרומי המתנגד לגביע הקדוש – הישועים, הקתולים, אופוס דאי (Opus Dei). פועל נגד התנסות בכריסטוס ברצון/גוף פיזי רוחני. צל של טרנסובסטנציאציה, המרה/שינוי רוחני – פחד מהרוח.

זהו הזרם של הישועים,[17] אופוס דאי והקתוליות. מתקדשים לזרם הזה לומדים באמצעות תרגילים מסוימים לכבות את האגו האינדיבידואלי ברצון. הישועים מעוניינים בהכחדה של כל הידע הנוגע לכריסטוס כדי להחליף אותו עם ידע של ישוע האדם בלבד. היום פועל הזרם הזה בעוצמה הרבה ביותר דרך אופוס דאי אשר מרחיב את השפעתו המשתרעת בעולם על ידי גיוס בני אדם חילוניים. הוא חודר לכל רמות הממשלה והחברה באמצעות גיוס. הוא מטפח כוח, גישה סמכותית, הוא נמצא בחסות הוותיקן וחדור ברוחם של הישועים.[18]

הזרם הצפוני המתנגד לגביע הקדוש – העתיד.
פועל נגד התנסות בכריסטוס באגו הרוחני.

צל של ההתייחדות בקודש – הפרדה מהרוח.

זרם זה שואף לאחד את האגו עם הגוף הפיזי, עד שהוא מאבד את הקשר שלו עם הרוח ונפש התודעה הנדחקת למטה ומתמזגת עם הפיזיות אינה יכולה לקבל את רוח העצמות או הכריסטוס לגביע, כך שאין התייחדות עם ישות הכריסטוס ובני האדם הופכים לאוטומטים – רוחות הצורה המפגרות או אזורס אחראיות להשראת הזרם הזה.

הבן המוכשר מאד שלי כתב לאחרונה תזה על מעורבותה של ארצות הברית בקמבודיה ובווייטנאם וכמה מהתובנות שלו הן באמת יוצאות דופן.

בני הגיע למסקנה שממשלות יכולות להשתמש באידיאלים שבאופן מוצהר מנוגדים לאידיאולוגיה שלהן על מנת ליצור בסיס כוח. במודל הזה קפיטליסט יכול להשתמש בטרור על מנת להבטיח מנהיגות אוטוקרטית ולהיפך. במקרה הזה גם הקפיטליזם הכלכלי (מערב) וגם הפונדמנטליזם דתי (מזרח) מתחילים בקצוות מנוגדים של הספקטרום ובכל זאת, כאשר הם עוברים יותר ויותר לקיצוניות האחת או השנייה הם מובילים למעשה לאותו הדבר, לאוטוקרטיה ודיקטטורה. בכל פעם נחוצים מהפכה, מלחמה או איום על מנת ליצור אווירה של דיכוי, בין אם זה דיכוי כלכלי, חברתי או דתי. אם אנו משתמשים במודל זה בהקשר הנוכחי, כאשר אנו מסתכלים על הזרמים המתנגדים לגביע הקדוש אנחנו יכולים לראות איך המזרח והמערב מגיעים לאוטוקרטיה ודיקטטורה על ידי עבודה משותפת – בדומה לאופן שבו זרמי הגביע הלגיטימיים המזרחי והמערבי התחברו במאה התשיעית. אנחנו רואים כעת את פירות האיחוד של הזרמים המתנגדים לגביע הקדוש בפיגוע ב-11 בספטמבר 2011 במגדלי התאומים בניו-יורק.

C:\Documents and Settings\BenZionPorat\שולחן העבודה\ADRIANA KOULIAS\זרם הגביע הקדוש\תמונות\עברית\16.jpg

  • טרוריזם שמאלני נע ימינה ומוביל לדיכוי כלכלי.
  • דיכוי כלכלי ימני עובר שמאלה ומוביל לטרוריזם.
  • דיכוי דתי שמאלני נע שמאלה ומעורר נטיות לאומניות.
  • לאומנות ימנית נעה יותר ימינה ומובילה לדיכוי דתי.

בכל מקרה המטוטלת מתנדנדת ובכל נדנוד יש הפסד של עצמיות.

תרבות היא הדבר היחיד שיכול לאזן את שני הקצוות ולממש את מטרותיו של רודולף שטיינר על ידי מתן נדבך שלישי בסדר חברתי תלת-איברי שנחנך לנצרות. אבל התרבות מותקפת משני הצדדים בניסיון למנוע ‘מפגש באמצע’.

הלשכה השחורה וחמשת נותני ההשראה העל-חושיים שלה.

הזרמים המתנגדים לגביע הקדוש ואחוות האנטי-גביע של המכשפים השחורים פועלים בהשראת ישויות גבוהות יותר השייכות ללשכה השחורה, אשר שניים-עשר החברים הארכנגלים שבה מתנגדים לעבודת שניים-עשר הבודהיסאטוות ומנסים למנוע ישירות את רוח הקודש מלהשתקף כלפי האנושות למען הבנה של ישות הכריסטוס. מעבר לאלה יש חמש ישויות גבוהות המעניקה השראה ללשכה השחורה הזאת ומתנגדות ישירות לחמשת האפוטרופוסים העל-חושיים של הגביע הקדוש.

סורת דמון השמש רוח תנועה מפגרת – מתנגד למיכאל ולאינטליגנציה הקוסמית.

סורת פועל כדי לערער את האינטליגנציה הקוסמית של הכריסטוס או הידע אודות התודעה של הלידה מחדש של הכריסטוס באדם. מיכאל הוא רוח זמן ולכן ארכאי, עם זאת, בגלל הוויתור שלו על עלייתו כפי שדנו בו בשבוע שעבר, הוא ארכאי שיש לו את היכולות של רוח צורה. הוא פועל כפי שציינו בספירת השמש ככוכב או בדוואכאן הגבוה. לכן מאז עלייתו התנגד לו באופן ישיר סורת שכדמון השמש הוא רוח תנועה מפגרת או רוח תנועה הפועלת כרוח צורה. באמצעות סוכניו, ישויות נמוכות יותר בדרגה כגון לוציפר, אהרימן והחשובה ביותר עבודתו באמצעות האזורס, סורת פועל כדי להביא לקשירה של האגו האנושי לגוף הפיזי, לחומריות, כך שהוא מאבד את הקשר שלו עם הרוחני ולא יכול להפוך את האגו לרוחני, להתייחד עם האגו של הכריסטוס. הוא יפעל ליצירת גזע של בני אדם שאין להם אגו ‘גזע סורתי’, או גזע של ‘סרבני הכריסטוס’ שיתנגד ל’גזע המיכאלי’ של ‘קולטי הכריסטוס’ – אנתרופוסופים. הוא נותן ההשראה של הזרם האנטי-גביע הצפוני של העתיד.

אזורס רוח צורה מפגרת – מתנגדת לעבודה של המדריך של הנצרות האקזוטרית.

האזורס נותרו מאחור על סטורן-שבתאי הקדום והינם בעלי יכולות של רוחות צורה שבאמצעותן הן פועלות כארכאי. לכן הן פועלות מספירת השמש ככוכב-לכת, בתחום של הרצון דרך כל מה שמביא למטריאליזציה של נפש התודעה שתוצאתה היא חוסר יכולתה להתעלות לרוח העצמות. הם כוח ההשראה שמאחורי תרגילים שמבטלים או משתקים את הרצון (חניכה דמונית של רצון) על ידי הישועים, אופוס דאי, וקתוליות. באמצעות האזורס נותרת ישות הכריסטוס רק ישוע הפיזי .האזורס הם ההשראה של הזרם הדרומי המתנגד לגביע ומתנגדים ישירות לזרם הטמפלרים.

אהרימן רוח אישיות מפגרת – ארכאי – מתנגד ישירות להנחיה של הנצרות האזוטרית.

אהרימן הוא ישות ארכנגלית בעלת כוחות של ארכאי. הוא פיגר מאחור במהלך התגשמות השמש של האדמה. הוא פועל באופן מאקרוקוסמי מהתחום של כוכבי הלכת נגד רוחניות של הגוף האתרי על-ידי שני אמצעים:

  1. באופן תת-מודע: דרך החשיבה המטריאליסטית היורדת לגוף האתרי באמצעות הנפש השכלית. החשיבה המטריאליסטית הזאת, נגרמת באמצעות אלכוהול, טלוויזיה, סרטי קולנוע, מוסיקת ראפ, סטיות מיניות, מסחור, התעשרות על חשבונם של אחרים (בורסה), אובדן זכויות אזרח והמדע המטריאליסטי וחוקיו. המטריאליזציה הזאת של הגוף האתרי מתרחשת באופן תת-מודע ותוצאותיה הן שנאה לכל הדברים הרוחניים. לאחר המוות הגוף האתרי של בני האדם המוקשחים האלה נותר מחובר לאדמה.
  2. במודע: באמצעות תרגילים אזוטריים הנלמדים באחוות הסודיות (כישוף שחור). התוצאה היא חיי נצח מודעים אתריים.

גופים אתריים כאלה אינם מאפשרים לתודעתו של הכריסטוס להאיר בהם. הם גורמים לעננות אוקולטית לאחר המוות, כלומר, הם יזהמו את האופק הרוחני שמעבר לו ניתן לראות את הכריסטוס האתרי. בדרך זו הכריסטוס יוחלף על ידי כפיל אהרימני תת-על-אנושי בתחום האתרי.

במובן המיקרוקוסמי אהרימן יתגשם באדם חסר-אגו. זאת תהיה המשימה שלו כדי להכין את האנושות להתגשמות המדומה של סורת באמצעות הכלי של האנטי-כריסט. הוא מעניק השראה לזרם המערבי המתנגד לגביע הקדוש ומתנגד ישירות למניאכיזם.

לוציפר ארכנגל מפגר – מתנגד ישירות לוידאר/רמאל.

לוציפר הוא מלאך שנשאר מאחור במהלך אבולוציית הירח של האדמה וכך יש לו עכשיו את היכולות של ארכנגל. הוא מתנגד לתפישה העל-חושית החדשה, שתאפשר לבני אדם לראות ולהתייחד עם הכריסטוס האתרי, בדרך של טרור, פחד, פונדמנטליזם דתי, אנחנו והם, שנאת זרים שמובילה לרצח עם / לאומנות פונדמנטליסטית. כל אלו מסבים את תשומת לב האדם מעבודה מודעת על הגוף האסטרלי. בני אדם שבקושי שורדים, שמפחדים, חסרי חינוך וחסרי מזון אינם נמצאים במצב המאפשר להם עבודה על רוחניות. לוציפר עובד גם דרך ההפצה של צורות ישנות של האזוטריות של זאב פנריס[19] (יוגה, בודהיזם, סיאנסים, ספיריטיזם, וכו’) שאינן מתאימות לבני אדם מודרניים. הצורות מנוונות הישנות האלה של תפישה על-חושית יובילו לעיוורון לתודעת הכריסטוס בגוף האסטרלי. הוא מעניק השראה לזרם הגביע-הקדוש המזרחי ומתנגד לעבודת הרוזנקרויצרים.

כפיל תת-על-אנושי אתרי – מתנגד ישירות לנפש ישוע מנצר נתן בן דוד והקורבן החמישי.

הכפיל התת-אנושי האתרי הוא הישות שנוצרה מצירופם של המחשבות המנוונות, רגשותיהם ורצונותיהם של כל בני האדם.[20]

לאחר הנפילה חלק מהכוחות האתריים שלא נפלו, צליל ואתר חיים, היו מוגנים ושמורים בעולמות הרוחניים על ידי הנשמה של ישוע מנצר נתן. משמעות דבר היא שחלק מהאדם נותר בלתי נגיש לו, ליתר דיוק הגופים הפיזיים והאתריים ואותו חלק של הגוף האסטרלי המתייחס לרצון. החלקים שהיו חסרי הכרה או שאינם נגישים לבני אדם, פגיעים לפלישה על-ידי ישויות על-חושיות. לוציפר שוכן בגוף האסטרלי בנפש התחושה או חיי הרגשות ואהרימן בנפש השכלית כמו גם בחלק של הגוף האתרי שהוא יכול לגשת אליו דרך מחשבה וזיכרון. הנכם יכולים לדעת מהרצאתי מוקדם יותר השנה שלאתרים הגבוהים יש מקבילים בספירה התת-ארצית. אנחנו יודעים שהאתרים האלה שנפלו מחוברים גם עם גופו האתרי ונפשו של האדם עצמו ככל שהנשמה משפיעה על הגוף האתרי באופן חיובי או שלילי. רודולף שטיינר אומר לנו כך:

“האבולוציה של כוכב הלכת שלנו נמצאת בקשר הדוק עם הכוחות של האנושות ותרבויות”[21]

מרבית הגוף האתרי והגוף הפיזי שאליהם אין לאדם גישה עם תודעה בהירה[22] היא ביתו של כפילו של האדם שמורכב מאותם הכוחות האתריים שנפלו של האדמה, דהיינו אנרגיה לפני חומר (כוח מאחורי אטום? אנטי-חומר), מגנטיות וחשמל.[23] אלה נכנסו לתוך האדם וההיבט של הגוף האסטרלי שלו שהכפיל ניגש אליו באמצעות הרצון; ספק, שנאה ופחד. הצטברות הכפילים היחידים של בני האדם יוצרת כפיל תת-על-אנושי אחד אשר יספק כלי להתגשמות מאקרוקוסמית של אהרימן ככפיל תת-על-אנושי. זה יפעל בתחום האתרי בסתירה ישירה לעבודת נפש ישוע מנצר ישוע נתן[24] וינסה לחבל בהתגלותו של הכריסטוס בצורה אתרית.

נאמר שהשימוש לרעה בעבר של פעילות אתרית היה הגורם להרס של למוריה ואטלנטיס והגישה לכוחות שנפלו האלה בסיציליה אמורה להיות מאחורי כוחם של קלינגסור וטירת מארויל העתיקה, או המקום שבו מתגוררות כל הישויות המתנגדות לזרם הגביע הקדוש. מה היא בימינו המקבילה הארצית של טירת מארוויל?

טירת מארוויל בימינו.

ישנם מקומות באירופה החשופים במיוחד לאתרים שנפלו אשר הוזכרו לעיל, במיוחד אלה של יבשת אטלנטיס הקדומה. כוחות אלה מצאו את דרכם אל פני השטח באמצעות התנועה של קרום כדור הארץ. בימי קדם הוקמו עליהם מקדשים פגאניים, כמו למשל במקומות שקיימים בהם כיום הקתדרלה של שארטר, לורדס (Lourdes), דורנאך מקומו של הגיתהאנום, מונטסגור (Montsegur) היכן שהקאתרים האחרונים הושמדו, סיציליה ביתו של קלינגסור המכשף הנורא,[25] יער סלידון (Cellydon wood) שבו התגורר מרלין, ולוקנהואס (Lockenhaus) באוסטריה היכן שנספה אחרון הטמפלרים ושם גם מציב רודולף שטיינר את הטמפלרים שלו בארבעת מחזות המסתורין שלו. הטמפלרים ואחרים ששמרו על הגביע-הקדוש, חנכו את המקומות האלה לנצרות ורוממו אותם על-ידי הקמת כנסיות מעליהם. האצילות המרוממת הזאת מצוינת בסמליות על ידי העובדה שהאתרים – הקשורים עם עיקרון הנקבה, אלו הם האתרים שנפלו הקשורים לריהה, דמטר, פרספונה[26] הכוחות הישנים של שבתאי, שמש וירח כלומר אנרגיה לפני האטום, מגנטיות והחשמל. נחנכים במשלימיהם הנוצריים המדונה השחורה, מרים המגדלית, הבתולה מרים דהיינו: אתר החיים, האתר הכימי ואתר האור.[27] אסור לנו לשכוח שהנפש מנצר נתן בן דוד שבבשורת לוקס – אשר יש לה איכות נשית, היא ההתגלמות של האתרים שלא הושפעו מהנפילה.

[28]

אזורים מסוימים ידועים ביחס לכוחות אתריים מסוימים. בחלקם יש אנרגיות חזקות במיוחד בשל הגיאוגרפיה של הנוף; כלומר, קרבה לקווי שבר או לגרניטים שנדחפו מחוץ למעמקי האדמה.

רודולף שטיינר אומר לנו שאמריקה נמצאת במקומה של אטלנטיס הקדומה. באדמת אמריקה נשמרו הכוחות המפגרים שהביאו לחורבנה של אטלנטיס הקשורים במיוחד עם כוחות הכפיל.

באדמת אוסטרליה שהייתה פעם למוריה, השתמר הזיכרון של הכוחות המפגרים שהרסו את התרבות הלמוריאנית הקשורים במיוחד לכוחות הכפיל.

רודולף שטיינר גם אומר לנו שהכוחות הללו קשורים בעיקר לרצונו של אדם ולכן הם מפויסים על-ידי רצון בלתי-עצמי השואף לעשות טוב “… כאשר רצונו של אדם חף מאגואיזם הוא מסוגל לרצות את האש הזאת”.[29]

בכל מקום שבו בני אדם מקיימים חיים מטריאליסטיים אנוכיים הם פועלים ישירות לתוך האתרים הארציים ולתוך האתר המקיף את האדמה; הרי געש, סופות אלימות ואסונות טבע נוראיים אחרים הם התוצאה.

הזרמים מתנגדי הגביע הקדוש מנצלים את הידע הנוגע לאתרים האלה שנפלו והשפעתם על האדם ולהיפך על מנת לבצע את תכניתם כדי למנוע את זרימת תודעתו של הכריסטוס לאדם כדי שהוא או היא יוכלו באותו הזמן לגאול את כוחות האדמה שנפלו.

הדחפים מתנגדי הגביע הקדוש האלה הופצו בעבר ממרכזים כגון גונדישאפור שבפרס, מעונו של הארון אל רשיד, וטרה לאבור (Terra Labur) מעונו של קלינגסור.

בעידן המודרני ישנם מרכזים רבים שמהם מגיעה העבודה של האחוות של השמאל או האחוות המערביות והאחוות של הדרום הקתוליות, הישועיות ואופוס דאי. מקום כזה הוא רנה לה שאטו (Rennes le Chateau).

רנה לה שאטו זהו כפר קטן בן פחות ממאה אנשים השוכן בדרום צרפת. הוא נודע בעולם באמצעות ספר שנכתב על ידי ז’ראר דה שדה (Gerard de Sede) שחקר את סיפורו של כומר העיירה ברנגר סאונייר (Abbe Berenger Sauniere).[30] למרות שהשתכר מעט מאוד הוא הצליח להוציא אלפים על שיפוץ כנסיית העיר, בניית בית הארחה שהוא כינה וילה בתאני (Villa Bethany) וסיור שנקרא על שם מרים המגדלית שקרא לו סיור מגדלא. דרך מרים המגדלית אנו רואים את הקשר עם האתר הכימי שנפל.

נאמר שהוא שיבש את שיקום הכנסייה על-ידי הצבת מזבח הפוך, היפוך סמלים דתיים ידועים כגון האלפא והאומגה אשר בדרך כלל שייכים לכריסטוס ויוחנן המטביל, סמלים טמפלרים וסמלים הרמטיים בשפע, כגון אגן מים קדושים (stoup) מורם על ידי רקס מונדוס (Rex Mundus) מלך האדמה – אהרימן. למעשה יש דמיון מדהים בין אהרימן הזה ואהרימן של רודולף שטיינר. וילה בתאני – המקום שבו לזרוס קם לתחייה הוא המקום שבו סוכנת הבית שלו מצאה את הכומר גוסס בשל שבץ מוחי, למרות שזה היה רק אגף האורחים שלו והוא חי במגורי ראש המנזר. כמו כן, יומיים לפני מותו הוא היה במצב בריאותי טוב ולמרות זאת, משרתו הזמין ארון קבורה שיימסר כעבור יומיים, בדיוק ביום שבו הוא חלה. נאמר שהוא היה מעורב עם קבוצת ניאו-טמפלרים שכינתה את עצמה פריורי דה סיאון (Priori de Sion). פריורי דה סיאון הוא הפן החיצוני של האחוות המערביות שהוקם לאחרונה אשר, בשיתוף עם המסדר הישועי אופוס דאי, הצליח להחדיר דחפים אנטי-נוצריים לעולם.[31] זה מצביע גם על ההכרה האתרית בת האלמוות שדנו בה לעיל, שבה הגוף האתרי לא מתפוגג אלא מתקשה ומתממש, כולא ביעילות את האדם בסביבת האדמה. הדבר זה מורה על מסתורין האנטי-גביע הגדול של התגשמות והשתחררות מהבשר לפי רצון באמצעות המזל השלוש-עשרה אפקיוס, נושא הנחש.

סיפורו של הכומר הזה נלקח על-ידי שלושה עיתונאים, אשר הפיקו סדרת טלוויזיה קטנה שהניעה הוצאת ספר הבוחן את הקשר שהיה קיים בין הכומר ברנגר סאונייר והפריורי דה סיאון והקשרים שלהם עם הטמפלרים, הקאתרים, השושלת המרובינגית (Merovingian) והייחוס המשפחתי, כביכול, של הגביע הקדוש. הם הגיעו למסקנה שהגביע הקדוש היה לא יותר מאשר אילן יוחסין אשר ניתן למעקב עד להישרדותו של הכריסטוס את הצליבה ונישואיו לאחר מכן למרים המגדלית, ייחוס משפחתי אשר נמשך דרך המלכים המרובינגים של צרפת ולאחר מכן בתי המלוכה של אירופה.

זה אולי נראה מגוחך ומופרך, אבל זה הותיר רושם בל יימחה על העולם היום, בהשראת הישועים המבקשים להפוך את הכריסטוס לישוע והאחוות המערביות המבקשות לערער את ההתגלות של הכריסטוס האתרי.

כפר קטן זה ממשיך להוליד ספרים רבים שחקרו את הנושא הזה.

ישנם אנשים שקראו את הספרים הללו וידוע שהם הפכו לאתיאיסטים בגללם. אין ספק שזה דוחק הצידה לחלוטין את ידיעת המיסטריה של גולגולתא ומחליף את אלוהותו של הכריסטוס עם האדם ישוע שלא מת על הצלב אלא המשיך לחיות כדי להיות אב לילדים. מעניין לציין שלאחרונה התגלתה ה’מתיחה’ של הציבור שבוצעה על-ידי המסמכים המזויפים שהתחילו את כל הדבר הזה, המסמכים של פריורי דה סיאון, ונחשף[32] גם הקשר בין המסדר ה’מזויף’ הזה עם הישועים ואופוס דאי.

אנו רואים כיצד הזרמים מתנגדי הגביע הקדוש מהמערב ומהדרום הפועלים מהמרכז הזה, נותנים השראה לספרים שמקדמים ספק ושנאה של מיסטריית גולגולתא ואילו באותו הזמן העולם מובא למצב שבו הוא מיוסר על-ידי מלחמה וטרור, שמעודדים חרדה על ידי המתקדשים של הזרמים מתנגדי הגביע הקדוש מהמזרח ומהמערב.

ספק, שנאה, ופחד הם פרי עבודתם של ארבעת זרמי האנטי-גביע וחמשת השומרים העל-חושיים, אזורס, סורת, אהרימן, לוציפר והכפיל התת-על-אנושי, בסתירה ישירה לאמונה, אהבה והתקווה העבודה של זרם המסתורין החדש של הגביע-הקדוש וחמשת שומריו העל-החושיים, מיכאל, רפאל, אוריאל, וידאר/רמאל, והנפש מנצר נתן.

עם זאת דברים לא תמיד מתקיימים כמתוכנן לזרם המתנגד לגביע הקדוש. לא כל כך מזמן הזרם הזה ביקש להביא צורה מטריאליטית של ‘רוח’ אל העולם דרך ‘ספיריטואליזם’, אבל זה פעל כבומרנג ורק ליבה את התשוקה של האנושות למה שמסתתר מעבר לחושים. שליליים ניתן להפוך לחיוביים. הסילוק של דוגמה (dogma) שהיה התוצאה של הספרים אלה, ההתגלות של האפשרות שמה שאנחנו שומעים ורואים יכול להיות לא האמת יכולה להיות מנוצלת לטובה. זה יכול להוביל לפתח שדרכו ניתן להסביר אמיתות מציאותיות. מלחמה וטרור ויגון אישי יכולים גם להוביל לחקירה של מה נכון ומה לא נכון ויצירת גלים של חמלה לאחרים ואומץ לחפש אחר אמת, יופי וטוב, חזרה לאמונה, אהבה ותקווה.

אנתרופוסופים נמצאים בעמדה המאפשרת להם להיעשות לחיל חלוץ, להשתתף בפעולת המיסטריות החדשות של הגביע הקדוש שנחנכו על ידי רודולף שטיינר בכנס היסוד בחג מולד. בדרך זו אנחנו לא פסיביים, אלא שאנחנו הופכים למשתתפים במדע החדש של הגביע הקדוש שאיחד את כל זרמי הגביע הקדוש שהיו קודם, לזרם אחד – אנתרופוסופיה – ושואף לאחד את העולם. זרמי המסתורין המחודשים האלה שומרים על סוד ההתפתחות הרוחנית של האדם בנכונות להתייחדות עם ישות הכריסטוס וזה אפשרי בימינו. אבל אסור לנו להיות ללא שמירה, אנחנו חייבים גם להפוך באותו הזמן לזקיפים שתפקידם הוא להיות ערים ומודעים למה שהזרם האנטי-גביע מבקש להשיג בעולם סביבנו. אנחנו חייבים לעשות את זה לא רק עבור עצמנו, למען ההתפתחות שלנו, אלא למען אלה שפחות מודעים ולכן לא מסוגלים לראות את האמת. אנחנו צריכים להפריד את הערפל שנמצא מעל ההתרחשויות בעולם סביבנו ל…

….לראות את הדברים כפי שהם. אפשר לראות את הדברים כפי שהם רק כאשר מיישמים למציאות את המושגים, הרעיונות, הנובעים ממדע רוח המכוון לאנתרופוסופיה.[33]

לאחר מכן יהיה עלינו לשאול את השאלה – אנחנו לא נהיה כמו הבחור הצעיר של סאיס, אנחנו חייבים להיות כמו פרציפל:

למי יש את התועלת הרבה ביותר מזה? לעתים קרובות תהיו מופתעים מהתשובות.

תודה לכם ולילה טוב.

—————————————————————————————————–

הערות:

  1. רודולף שטיינר – משימתן של נפשות הלאום.
  2.  The Advent of Ahriman Robert S. Mason
  3. ראה הרצאת המחברת:Adriana Koulias – The Anti Christ is the totality of all the beings of opposition in service of Sorath, lecture: Faith Love and Hope as a Counterforce to Evil. http://www.anthroposophy.org.au/index.php?option=com_content&view=article&id=54:faith-love-and-hope-as-a-counterforce-to-evil&catid=35:articles&Itemid=81
  4. רודולף שטיינר – ההופעה מחדש של הכריסטוס באתרי.
  5. רודולף שטיינר – ההופעה מחדש של הכריסטוס באתרי.
  6. סרגיי פרוקופייף – המקורות הרוחניים של מזרח אירופה והמיסטריות העתידיות של הגביע הקדוש.
  7. רודולף שטיינר – ההופעה מחדש של הכריסטוס באתרי.
  8. רודולף שטיינר – ההופעה מחדש של הכריסטוס באתרי.
  9. רודולף שטיינר – ההופעה מחדש של הכריסטוס באתרי.
  10. רודולף שטיינר – ההופעה מחדש של הכריסטוס באתרי.
  11. רודולף שטיינר – ההופעה מחדש של הכריסטוס באתרי.
  12. רודולף שטיינר – ההופעה מחדש של הכריסטוס באתרי.
  13. רודולף שטיינר – ההופעה מחדש של הכריסטוס באתרי.
  14. רודולף שטיינר – ההופעה מחדש של הכריסטוס באתרי.
  15. Adriana Koulias – Faith Love and Hope as a Counterforce to Evil.
  16. רודולף שטיינר – ההופעה מחדש של הכריסטוס באתרי.
  17. רודולף שטיינר – יחסים קארמתיים, כרך 8 הרצאה 5.
  18. סרגיי פרוקופייף – המקורות הרוחניים של מזרח אירופה והמיסטריות העתידיות של הגביע הקדוש.
  19. רודולף שטיינר – משימתן של נפשות הלאום.
  20. Adriana Koulias – Faith Love and Hope as a Counterforce to Evil.
  21. רודולף שטיינר – קוסמולוגיה אזוטרית.
  22. רודולף שטיינר – ההופעה מחדש של הכריסטוס באתרי.
  23. רודולף שטיינר – האתריזציה של הדם וההופעה מחדש של הכריסטוס באתרי.
  24. ראה הרצאת המחברת: Adriana Koulias – The Trinity of Nathan Soul, Vidar/Ramael and Michael in the Past, Present and Future Sacrifices of Christ.https://www.yumpu.com/en/document/view/11249881/the-trinity-of-nathan-soul-vidar-and-michael-adriana-koulias
  25. רודולף שטיינר – המיסטריות של המזרח והנצרות.
  26. רודולף שטיינר – פאוסט והאמהות.
  27. Sylvia Franke and Thomas Cawthorne – Tree of Life and the Holy Grail.
  28. Sylvia Franke and Thomas Cawthorne – Tree of Life and the Holy Grail.
  29. רודולף שטיינר – קוסמולוגיה אזוטרית.
  30. המחברת ממליצה להתבונן בזהירות ‘דם קדוש והגביע-הקדוש’ (Holy Blood and the Holy Grail) כדי לראות באופן ברור כיצד זרם הנגדי לגביע-הקדוש פועל מרן לשאטו (Rennes les Chateau).
  31. Robert Richardson – The Priory of Sion Hoaxhttp://www.alpheus.org/html/articles/esoteric_history/richardson1.html
  32. Robert Richardson – The Priory of Sion Hoax & Laura Miller of New York Times at Cesnur – The Last Word: The Da Vinci Con www.cesnur.org/2004/davinci_nyt.htm
  33. רודולף שטיינר – ההופעה מחדש של הכריסטוס באתרי.

    מקורות:

    שתי הרצאות אשר ניתנו לחברי החברה האנתרופוסופית האוסטרלית בסידני, 26 באוקטובר & 02 בנובמבר 2004. קישורים למדור המאמרים באתר האינטרנט של החברה האנתרופוסופית באוסטרליה:

    http://archive.anthroposophy.org.au/index.php?option=com_content&view=article&id=55:the-grail-stream-and-the-anti-grail-stream&catid=35:articles&Itemid=81

    http://www.anthroposophy.org.au/index.php?option=com_content&view=article&id=55:the-grail-stream-and-the-anti-grail-stream&catid=35:articles&Itemid=81

    קישור לאתר האינטרנט של המחברת אדריאנה קוליאס:

    http://www.adrianakoulias.com/

    קישור לבלוג של המחברת אדריאנה קוליאס:

    http://adrianakouliasblog.blogspot.co.il/

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *