זיהוי החוט הסמוי – מסע ביוגרפי

זיהוי החוט הסמוי – מסע ביוגרפי

זיהוי החוט הסמוי - מסע ביוגרפי

מאת: שרה דגן

286 עמודים        95 ש”ח         הוצאת אנגימה

לרכישה

כמות במלאי: 19

” …התעוררתי למשמע קולות. אבא דיבר עם אמא בהונגרית, שפה שאני לא הבנתי…. מהרעשים שבקעו מהחדר הסמוך הבנתי שקורה משהו נורא ומפחיד. שמעתי רהיטים זזים וכנראה הבנתי שיש שימוש בכוח… לא העזתי לא לקום ולא לדבר… באינטואיציה הבנתי שאני צריכה להעמיד פנים של ישנה… בבוקר, אבא אמר לי: “שרהל’ה תוציאי את הסכין מתחת לפריג’ידר ו…”” ( שרה דגן בגיל 14).

זהו רק אחד מן התיאורים המרתקים בסיפורה הביוגרפי של המחברת, אשר בשפתה הרהוטה והקולחת ובתיאוריה הצבעוניים והאותנטיים חושפת אותנו לאירועי חייה – חיינו.

הספר בנוי משלושה חלקים: בחלקו הראשון יוכל הקורא למצוא ידע תיאורטי על הייעוץ הביוגרפי, בחלקו השני תינתנה לקורא הנחיות לשרטוט מפת חיים, ובחלקו השלישי תובא, לאור עקרונות הייעוץ הביוגרפי, הביוגרפיה של המחברת, יחד עם מפת החיים שלה.

ספר זה יוביל אותנו למסע היכרות מחודשת עם הביוגרפיה שלנו, שבמהלכו נחווה השתקפויות של מצבים או אירועים החוזרים על עצמם במרוצת חיינו. על ידי זיהוי השתקפויות אלו נבין את החוקיות המסתתרת מאחורי האירועים בחיינו ונאתר את “החוט הסמוי” בביוגרפיה. כך נוכל לכתוב את פרקי ההמשך של סיפור חיינו בעיניים פקוחות, ניקח אחריות על חיינו, ונהפוך אותם ממסע של קורבנות מתייסרים לערוץ של גילוי, צמיחה והתפתחות.

שרה דגן היא אשת עסקים, ההוגה, היוזמת והמקימה של “אניגמה, המרכז לחקר חידת החיים”, יועצת רוחנית ביוגרפית ומטפלת בשיטות הוליסטיות שונות. בוגרת בית הספר ליועצים ביוגרפיים של דני אמן, ריכזה את המגמה לייעוץ רוחני ביוגרפי במכללה האקדמית גליל מערבי, הכשירה יועצים ביוגרפיים במכללת וינגייט ומלמדת ייעוץ ביוגרפי באוניברסיטת חיפה.

בנוסף לספרה זה, המשמש כספר הלימוד בקורס לייעוץ ביוגרפי הניתן במרכז אניגמה, שוקדת שרה בימים אלה ממש על ספרה השני “הנסיכה מאיה וכדור הבדולח” – אלגוריה למצב התודעה האנושי.

הספר היחיד בעברית, המנחה אותך, צעד אחר צעד בשרטוט מפת-חיים עפ”י עקרונות הייעוץ הביוגרפי!

הספר משופע בהסברים, דוגמאות, תרגילים והנחיות לביצוע.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *