המפגש עם הרוע

המפגש עם הרוע

המפגש עם הרוע

וההתגברות עליו דרך מדע-הרוח

סרגיי פרוקופייב

תרגם מאנגלית: יוחנן מרגלית
עריכת תרגום ותרגום מגרמנית: תומר רוזן-גרייס

ציור הכריכה: דניאל זהבי

לבקשת המחבר, מהדורה עברית זו – שהוכנה מן המהדורה האנגלית של הספר – כוללת גם פרק חדש שנכלל רק במהדורה הגרמנית השלישית.

220 עמודים       מחיר: 74 ₪     הוצאת חירות

לרכישה

כמות במלאי: 19

תופעת הרוע בכל התגלויותיה מהווה אתגר בלתי פוסק עבורנו בחיי היומיום. אך כיצד ביכולתנו להתמודד עם מכשול זה, שנדמה כנצחי?

בספר זה מציע סרגיי פרוקופייב שנתחיל בפיתוח ידע אודות כוחות הרוע על מנת ללמוד כיצד הם פועלים באבולוציה האנושית. ידע כזה מהווה לכשעצמו התחלה בתהליך של התגברות על הרוע.

רודולף שטיינר נתן לנו את אבן הפינה של הטוב. אבן פינה זו – המכילה את יסוד האהבה – יכולה לחיות בליבותינו ובנפשותינו כבסיס איתן לעבודה אזוטרית להוות תרומה יצירתית לקראת ההתגברות על הרוע בתקופתנו. בסופו של דבר היא תוכל להוביל אותנו להתנסות מודעת בכריסטוס בספֵרה האתרית של האדמה.

פרוקופייב בוחן בספר זה גם נושאים נוספים הקשורים לביאתו האתרית של כריסטוס ולקשר שלה לאבן הפינה של הטוב. הופעתו המחודשת של הכריסטוס במישור העל-חושי, בספֵירת החיים של האדמה, היא המאורע הרוחני המרכזי של תקופתנו. בכך ניתנת האפשרות להתגבר על הרוע בעזרת כוחות הטוב במובן של העיקרון המניכיאי. הכרת כוחות המוות המופיעים בעוצמה אדירה ושל כוחות הרוע בהקשרם – זוהי משימתו של מדע הרוח. במובן זה, הספר הנוכחי מהווה עבודת מחקר מדעית-רוחית.

סרגיי א. פרוקופייב נולד בשנת 1954 במוסקבה, שם למד אמנויות יפות וציור בבית הספר לאמנות של מוסקבה. בגיל צעיר הוא פגש בעבודתו של הפילוסוף והרואה הרוחי רודולף שטיינר, והבין במהרה כי על חייו להיות מוקדשים לשביל הידע האזוטרי הכריסטיאני.  הוא עבד כסופר ומרצה בינלאומי, והיה מעורב בפיתוח העבודה האנתרופוסופית ברוסיה והיה חבר בחבר-יושבי הראש של החברה האנתרופוסופית בדורנאך, שוויץ. נפטר בשנת 2014.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *