אור בשולי הענן

אור בשולי הענן

אור בשולי הענן

האדם חולה הסרטן והרפואה האנתרופוסופית

ד’ר גיל בר-סלע. ד’ר אבישי גרשוני. ד’ר מירון ברק. אורלי רפאלי פנקס. לילי עתיד. יעל ברק. נדב נחתומי

במקביל לרפואה המדעית המקובלת התפתחה במאה העשרים גם אחותה הצנועה והנחבאת אל הכלים – הרפואה האנתרופוסופית. בין שתי האסכולות קיים יחס של השלמה. בעוד הראשונה רב כוחה בהישגים טכנולוגיים, יכולותיה של הרפואה האנתרופוסופית באות לביטוי דווקא בתחומים הדורשים הבנה מעמיקה של האדם, כמו הטיפול באנשים החולים בסרטן. הספר מציג את מגוון הטיפולים של הרפואה האנתרופוסופית לאנשים החולים בסרטן, החל בטיפול התרופתי וכלה בטיפולים באמנות. הוא מיועד בראש וראשונה לאנשים שחלו בסרטן ולבני משפחה הרוצים לדעת יותר על מה שיש לרפואה האנתרופוסופית להציע, אבל גם לכל המתעניינים בנושא, לרופאים ולמטפלים.

פרקי הספר נכתבו על ידי רופאים, אחות ומטפלים באומנות, שהם הצוות של מרפאת הרדוף. (קמה לפני עשרים שנה ומהווה את המרכז לרפואה אנתרופוסופית בישראל)

מן התוכן: על הרפואה האנתרופוסופית מאז ועד היום. תמונת האדם הבריא והחולה. הטיפול ברפואה אנתרופוסופית. הטיפול בדיבקון לבן. תרופות נוספות – התמיכה בתהליכי החיים. איכות המזון על פי הרפואה האנתרופוסופית. שטיות תזונה אחרות ותוספי תזונה. הטיפול הסיעודי. הטיפול הנפשי באדם שחלה בסרטן. טיפולים באמנות, באוריתמיה מרפאת, במוזיקה ובציור.

http://www.daniel-zehavi.co.il/books/b_or_beshuley_haanan.gif

134 עמודים         72 ₪        הוצאת הרדוף

לרכישה

כמות במלאי: 11

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *