ספר ההתגלות – חזון יוחנן

ספר ההתגלות – חזון יוחנן

ספר ההתגלות – חזון יוחנן

או האפוקליפסה ועבודת הכומר

רודולף שטיינר

סדרת ההרצאות האחרונה שניתנה על ידי רודולף שטיינר

שמונה-עשרה הרצאות מיוחדות אשר ניתנו בדורנאך בחוג סגור על נושא ‘ספר ההתגלות-חזון יוחנן (האפוקליפסה) ועבודת הכומר’ בגתאנום, דורנאך,

בין 5 ל-25 בספטמבר 1924,

GA346

 תרגום מאנגלית: בנציון פורת

בדיקה מול המקור בגרמנית והתרגום לאנגלית: מרים פטרי

סייעו: דניאל זהבי, דליה דיימל

הספר מכיל 280 עמודים    מחירו: 90 ש”ח    הוצאת חירות  2021

לרכישה

כמות במלאי: 11

בכריכה: ציור אחת החותמות על ידי Clara Rettich 1911

להקדמה מאת רנה קורידו ראו  כאן

למאמר מאת אדריאנה קוליאס: ספר ההתגלות והגביע הקדוש – ראו כאן

לסקירת הספר מאת בובי מתרנה – ראו כאן

 

מתוכן העניינים:

דבר המתרגם לעברית. הקדמת המוציא לאור באנגלית. הערת עורכי המהדורה הגרמנית. תוספת מאת רודולף שטיינר. מבוא מאת רנה קורידו. ברכה מאת יוהנס וורנר קליין.

מעשה התקדשות האדם והאפוקליפסה. משמעות המושג “אפוקליפסה”: אמיתות אוקולטיות, שניתנו כדי להוביל את האנושות לאימפולס הדתי הנכון. ארבעת שלבי המיסטריות. שינויים בחוויית הטרנסובסטנציאציה (התמרת מהות וחומריות – כגון התמרת הלחם והיין במיסה הנוצרית והפיכתם לדמו ובשרו של ישוע עמנואל) בעידני המיסטריות השונים. חוויית הטרנסובסטנציאציה בעתיד במכלול ה’אני’. התוקף של אמיתות אנתרופוסופיות. אלפא ואומגה. המילים הראשונות של ספר ההתגלות. האיגרות אל מלאכי הקהילות באֶפֶסוּס ובסרדיס. הבנת המספרים בספר ההתגלות: שנים-עשר, עשרים-וארבע, שבע. במהלך התקופה הפוסט-אטלנטית החמישית בני אדם יפתחו במידה הולכת וגוברת את המודעות למוות כבן לוויה העומד לידם. כאשר קוראים את ספר ההתגלות, עלינו להיות נוכחים עם הרצון. סודות המספרים בספר ההתגלות. מקומם של בני האדם בעבר בסודות הקוסמיים של המספרים. השלב הנוכחי של התפתחות האדמה, שבו אנו יוצאים אל מחוץ לחוק המספרים. התקופות של מלאכי העליון. השנה 333. המבט הנבואי של מחבר ספר ההתגלות על האפשרות של היפרדות מעיקרון עמנואל וחזרה לעיקרון האב. האסלאם. 666 – המספר של החיה. תורת הטרנסובסטנציאציה ותורת הקארמה. הקשר של עמנואל עם השמש. הרוח הטובה של השמש והדמון של השמש. סורת והמספר 666. שנת 1998. הצורך לחתור לרוחניות. סוד מיכאל, סוד עמנואל, סוד סורת. ספר ההתגלות כתמונה נבואית המראה את התפתחות הכריסטיאניות לאחר מיסטריית גולגולתא. ההבדל המהותי בין הכריסטיאניות לאמונות דתיות אחרות. בניית ירושלים הישנה וירושלים החדשה. תמונות שונות מתוך פרק יט בספר ההתגלות. עבודת הכומר כיום. שלושת השלבים בנפילה של הכוחות המנוגדים לאימפולס-עמנואל: נפילת בבל, נפילת החיה ונביא שקר, נפילת האויבים האלוהיים (שטן). מעבר מן התקופה הפוסט-אטלנטית הרביעית לחמישית. התקרבות העידן שבו לבני האדם יהיו חזיונות מודעים. האישה הלבושה עם השמש. על העיקרון של המספר. עידן השופרות. בני אדם חסרי ‘אני’. האבולוציה של גזעים והתפתחותם של יחידים. אחדות העולם הכוכבי והעולם הארצי. כוכבי שבת, כוכבי לכת, שביטים. החיה בעלת שבעת הראשים והחיה בעלת שתי קרניים. טבעם של השביטים; השביט של ביאלה (Biela).

 

לספר נוסף אודות האפוקליפסה ראו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *